Vai esat saņēmis vēstuli?

Vai esat saņēmis vēstuli?

Maksāt tagad
Man ir neapmaksāts rēķins

Es vēlētos samaksāt

Maksāt tagad

Parasti mēs Jums iesniedzam rēķinu kā daļu no atgādinājuma vēstules, tomēr attiecībā uz maksājumu metodēm pastāv vairākas iespējas. Vēstules aizmugurē ir norādīta izsmeļošāka informācija. Viens no mūsu klientu konsultantiem varēs Jūs konsultēt arī turpmāk.

Uzzināt vairāk ›

Pārbaudīt maksājuma statusu
Vai mans rēķins ir neapmaksāts?

Pārbaudiet maksājuma statusu

Pārbaudīt maksājuma statusu

Pārbaudiet vai Jūsu lietai ir apturēts saistību atgūšanas process.

Uzzināt vairāk ›

Es nevaru tagad samaksāt
Es nevaru tagad samaksāt

Izveidot maksājumu plānu

Es nevaru tagad samaksāt

Neuztraucieties! Lielākajā daļā gadījumu varat vienoties par maksājuma datuma atlikšanu vai maksājumu plānu, kas sastāv no ikmēneša maksājumiem.

Uzzināt vairāk ›

Esmu samaksājis
Ir jautājums par manām saistībām

Esmu jau samaksājis

Esmu samaksājis

Ja esat jau samaksājis parādu, lūdzu, sazinieties ar mums izmantojot vēstulē norādīto tālruņa numuru. Mēs sazināsimies ar Jūsu kreditoru un nokārtosim Jūsu lietas slēgšanu.

Uzzināt vairāk ›

Man ir daudz saistību, ko man darīt?
Man ir daudz kāvēto maksājumu

Kādi man ir varianti?

Man ir daudz saistību, ko man darīt?

Vissvarīgākais ir noskaidrot, kas ir kreditors, un iegūt pārskatu par savu situāciju. Ja jūs nezināt, kā rīkoties, vienmēr varat sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas centru.

Uzzināt vairāk ›

Es nepiekrītu izvirzītām prasībām
Es nepiekrītu izvirzītām saistībām

Piestādītas prasības nav pareizas

Es nepiekrītu izvirzītām prasībām

Lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas centru, cik ātri vien iespējams.

Uzzināt vairāk ›

Ar mani sazinājās tiesu izpildītājs, ko man darīt
Ko man darīt?

Ar mani sazinājās tiesu izpildītājs

Ar mani sazinājās tiesu izpildītājs, ko man darīt

Ja rēkins ilgstoši netiek samaksāts, pēc attiecīga kreditora pieprasījuma varam iesniegt prasību tiesā.

Uzzināt vairāk ›