Publicēts ikgadējais European Payment Report 2022. Uzzini vairāk šeit >>>  

Es nepiekrītu izvirzītajām prasībām

Prasības neatbilst realitātei

Kas man jādara?

Ja nepiekrītat apmaksas nosacījumiem, lūdzam Jūs pieslēgties pašapkalpošanās vietnei vai sazināties ar Intrum klientu apkalpošanas centru, lai paskaidrotu, kāpēc nepiekrītat saņemtajam rēķinam.

Intrum sazināsies ar Jūsu kreditoru, lai precizētu situāciju, un šajā laikā apstādinās parāda atgūšanas procesu. Neapmaksāto rēķinu atgūšanas process turpināsies tad, ja tomēr tiks apstiprināts Jūsu pienākums apmaksāt rēķinu. Lūgums ņemt vērā, ka kreditors ir tiesīgs par neapmaksātajiem rēķiniem iesniegt prasību tiesā.

Sazinieties ar mums