
Ja esat saņēmis vēstuli

Es vēlētos samaksāt

Parasti kā daļu no atgādinājuma vēstules mēs jums nosūtam arī rēķinu, tomēr attiecībā uz maksājumu metodēm pastāv vairākas iespējas – vēstules beigās par tām ir norādīta izsmeļošāka informācija. Ja nepieciešams, mūsu klientu konsultants jūs konsultēs visa kavēto maksājumu samaksas procesa laikā.
Uzzināt vairāk ›
Pārbaudiet maksājuma statusu

Pārbaudiet, vai jūsu lietai ir apturēts saistību atgūšanas process.
Uzzināt vairāk ›
Izveidot maksājumu plānu

Neuztraucieties! Lielākajā daļā gadījumu varat vienoties par maksājuma datuma atlikšanu vai izveidot maksājumu plānu, kas sastāv no ikmēneša maksājumiem.
Uzzināt vairāk ›
Esmu jau samaksājis

Ja esat jau samaksājis parādu, lūdzu, sazinieties ar mums, izmantojot vēstulē norādīto tālruņa numuru. Mēs sazināsimies ar jūsu kreditoru un nokārtosim jūsu lietas slēgšanu.
Uzzināt vairāk ›
Kāds ir risinājums?

Vissvarīgākais ir noskaidrot, kas ir kreditors, un iegūt pārskatu par savu situāciju. Ja jūs nezināt, kā rīkoties, vienmēr varat sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas centru.
Uzzināt vairāk ›
Prasības neatbilst realitātei

Lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas centru, cik ātri vien iespējams.
Uzzināt vairāk ›
Ar mani sazinājās tiesu izpildītājs

Ja rēķins ilgstoši netiek samaksāts, pēc attiecīgā kreditora pieprasījuma mums ir tiesības iesniegt prasību tiesā.
Uzzināt vairāk ›Iebildumu un komentāru forma
loading...