PVN pakalpojums

Katru gadu Eiropas Savienībā uzņēmumi neizmanto iespēju pieprasīt pievienotās vērtības nodokļa (PVN) atmaksu aptuveni 20 miljardu eiro vērtībā.

Svarīgi!

Informējam, ka no 2019. gada 1. jūnija Somijas kompānijas Intrum Oy sniegtā PVN atgūšanas pakalpojuma pilnvarotais pārstāvis Latvijā turpmāk būs SIA Intrum Latvia, reģ. nr. 40203088409, Rīga, Duntes iela 3.

Vairāk informācijas varat iegūt rakstot uz e-pastu VAT.lv@Intrum.com vai zvanot uz tālruņa numuru +371 67358306.

PVN pakalpojums

Katru gadu Eiropas Savienībā uzņēmumi neizmanto iespēju pieprasīt pievienotās vērtības nodokļa (PVN) atmaksu aptuveni 20 miljardu eiro vērtībā.

Daudzās valstīs uzņēmējdarbībai var būt nepieciešama PVN reģistrācija. Intrum Grupai ir 30 gadu pieredze pievienotās vērtības nodokļa pakalpojumu sniegšanā,  un mēs piedāvājam darboties kā jūsu ārpakalpojuma PVN speciālists un īstenot PVN atmaksas procesu no sākuma līdz beigām, aiztaupot jums darbu dažādās valodās ar dažādām prasībām un noteikumiem. Katru gadu mēs saviem klientiem atgūstam desmitiem miljonu eiro.

  • Mūsu ekspertu komanda ietaupa jūsu laiku un naudu, kā arī efektīvi atrisina problēmas.
  • Ārpakalpojums PVN atmaksai paātrina naudas plūsmu.
  • Mēs sniedzam PVN maksātāja reģistrācijas un atbilstības PVN tiesību aktiem nodrošināšanas pakalpojumus vairāk nekā 20 Eiropas valstīs.

Ārvalstu PVN atgūšana

Vai zinājāt, ka uzņēmumi var atgūt samaksāto PVN par izmaksām, kas radušās ārzemēs?

Uzņēmumiem, kas ir PVN maksātāji, ir tiesības pieprasīt PVN atmaksu pirkumiem no citām ES dalībvalstīm, kā arī no Islandes, Lihtenšteinas, Kanādas, Norvēģijas, Monako un Šveices.

Visbiežāk atskaitāmie izdevumi ir: izmitināšana, ēdināšana, iekšzemes transports (piemēram, taksometru izmaksas), degvielas izmaksas, auto noma, izstāžu izmaksas, dalība kursos, apmācības un semināri. Tāpat arī PVN var atgūt par pasta, telefona un interneta izmaksām.

Mēs palīdzēsim jums ar PVN atgūšanas jautājumiem. Mēs pārzinām dažādu valstu PVN tiesību aktus un varam nodrošināt pilnu servisu – no dokumentu vākšanas līdz pieteikumu pabeigšanai un iesniegšanai, lai jūs varētu koncentrēties uz savu pamatdarbību.

Izmantojot Intrum piedāvātos ārpakalpojumus ārvalstu PVN atmaksai, jūs atmaksu saņemsiet ātrāk un ar mazākiem administrēšanas resursiem. Tā ir nauda, ​​kas gaida, lai tiktu atgūta, un Intrum var jums palīdzēt to izdarīt.

PVN apmācība

Intrum PVN dienests specializējas starptautisko un vietējo PVN konsultāciju sniegšanā un ārvalstu PVN atmaksas jautājumos. Rudenī un pavasarī mēs organizējam PVN apmācības par dažādām tēmām.  Mēs varam arī pielāgot apmācības jūsu uzņēmuma īpašajām vajadzībām un ierasties pie jums individuāli.

Starptautiskā PVN konsultēšana

Uzņēmumam, kas veic starptautisku uzņēmējdarbību, jāsaskaras ar sarežģītiem citu valstu noteikumiem  un likumiem. Mūsu speciālisti seko izmaiņām PVN noteikumos, tāpēc jums vienmēr būs pieejama jaunākā informācija par dažādu valstu likumiem un to izmaiņām.

Ja jūsu uzņēmums veic darbības ārvalstīs, mēs palīdzēsim un konsultēsim par to, kas jūsu uzņēmumam ir jāņem vērā galamērķa valstī, piemēram, veicot vietējos pirkumus, izmantojot apakšuzņēmējus vai pērkot un pārdodot preces. Tipiskas problēmas parasti rada, piemēram, būvniecības projekti, tirdzniecības noliktavas un vietējās piegādes.

Lūdzu, sazinieties ar mums

Vai vēlaties uzzināt vairāk par mūsu PVN pakalpojumiem? Sazinieties ar mums, mēs ar prieku palīdzēsim - rakstiet uz e-pastu VAT.lv@Intrum.com vai zvaniet uz tālruņa numuru +371 67358306.

Jūs varat arī atstāt mums savu kontaktinformāciju, un mēs sazināsimies ar jums.

Sazinies ar mums





Biežāk uzdotie jautājumi

Biežāk uzdotie jautājumi

Kad es saņemšu ātro PVN atmaksu?

Lūdzu, skatiet mūsu noteikumus par ātro PVN atgūšanu. Maksājums tiks veikts vēlākais 14 dienu laikā, skaitot no visu nepieciešamo rēķinu un dokumentu saņemšanas brīža. Gadījumā, ja vēl neesat saņēmis maksājumu, jūsu materiāls joprojām tiek apstrādāts, bet tas tiks izdarīts pēc iespējas ātrāk.

Kad es saņemšu standarta PVN atmaksu?

Maksājums tiks veikts, tiklīdz Intrum saņems kompensāciju no ārvalstu iestādēm. Oficiālais termiņš lēmuma pieņemšanai un kompensācijai visām ES valstīm ir 4 mēneši, taču dokumentu apstrādes laiks dažādās valstīs ir atšķirīgs.

Kāds ir pašreizējais mana PVN atmaksas pieteikuma statuss?

Jūsu PVN atmaksas pieteikumu statusu un citu informāciju varat apskatīt mūsu tiešsaistes klientu portālā: https://vat.intrum.com.

Mēs nesen saņēmām maksājumu no Intrum. Vai jūs, lūdzu, varat sniegt atskaiti ar detalizētu maksājuma satura izklāstu?

Intrum vienmēr klientiem nosūta e-pasta ziņojumu par maksājumiem vienlaikus ar maksājumu, tādēļ, lūdzu, pārbaudiet e-pastu. Ja jūsu e-pasta adrese ir mainīta, lūdzu, informējiet mūs par to.

Mēs saņēmām maksājumu no Intrum, taču summas neatbilst mūsu datiem. Kādēļ tāda atšķirība?

Lūdzu, ņemiet vērā, ka Intrum vienmēr atskaita komisijas un pakalpojumu maksu no maksājumiem, saskaņā ar mūsu vienošanos  un pakalpojumu cenrādi.

Mēs ar Intrum esam vienojušies par ātrā PVN atmaksu un esam jums iesnieguši rēķinus par vairākām valstīm. Kāpēc X valsts rēķini nav samaksāti kā ātrā PVN atmaksa?

Lūdzu, skatiet mūsu noteikumus par ātro PVN atmaksu. Minimālā summa tūlītējai atmaksai par katru valsti ir 400 €. Ikmēneša maksājumu gadījumā minimālā summa pirmajam maksājumam ir 400 € un turpmākajiem maksājumiem - 200 €. Visticamāk, PVN vērtība bija zemāka par maksājumu ierobežojumiem.

Mums ir X rēķini no ārvalstīm. Vai varat pateikt, vai tie atbilst PVN atmaksas pieprasīšanai?

Ja iespējams, lūdzu, noskenējiet un atsūtiet rēķina materiālu mums uz e-pastu VAT.lv@Intrum.com. Mūsu speciālisti apskatīs rēķinus un sniegs jums konkrētāku atbildi.

Mēs nevaram piereģistrēties IntrumWeb vai esam pazaudējuši piekļuves datus. Kā mēs to varam atrisināt?

Jūsu lietotājvārds IntrumWeb ir jūsu e-pasta adrese. Ja esat aizmirsis paroli, pieteikšanās logā izmantojiet saiti “Atjaunot paroli”. Ja jums vēl nav IntrumWeb konta, lūdzu, informējiet mūs par savu e-pasta adresi, un mēs izveidosim jūsu kontu. Jūs no sistēmas saņemsiet atsevišķu e-pastu ar piekļuves datiem.

Vai Intrum var veikt maksājumus uz cita uzņēmuma kontu?

Nē. Intrum maksājumus pārskaita tikai klienta kontā. Turklāt par jebkurām bankas konta izmaiņām Intrum ir jāinformē rakstiski.

Vai mēs varam paši iesniegt pieteikumus par PVN atmaksu vai arī izmantot citu aģentu vienlaikus ar Intrum?

Nē. Pašu pretenzijas un vairāku aģentu izmantošana vienlaicīgi vienā un tajā pašā periodā un tajās pašās valstīs ir aizliegta.

Mēs esam saņēmuši rēķinu, kurā Intrum daļēji vai pilnībā pieprasa atmaksāt ātrā PVN priekšapmaksu. Kāpēc tā?

Intrum ir tiesības daļēji vai pilnībā pieprasīt atmaksāt ātrā PVN priekšapmaksu, ja ārvalstu nodokļu iestādes noraida kādu rēķinu (-us) vai visu pieteikumu, un šādu rezultātu nav izraisījis Intrum. Šādas izmaksas var rasties arī no valūtas maiņas kursa starpībām - ja faktiskā kompensācijas summa no ārvalstu iestādēm atšķiras no priekšapmaksas summas, Intrum iekasē starpību no klienta vai atmaksā starpību klientam.

Ārvalstu iestādes noraidīja mūsu PVN atmaksas pieteikumu. Kā mums rīkoties?

Vienmēr ir iespēja pārsūdzēt lēmumu, un Intrum var atbalstīt jūsu uzņēmumu šajā procesā. Tomēr, ja šādu rezultātu sākotnēji neizraisīja Intrum, šis pakalpojums ir par papildus maksu.