Jūsu klientu atgriešanās sabalansētu tēriņu pasaulē

Jau vairāk nekā 100 gadus mūsu darbs ir palīdzēt cilvēkiem pārvaldīt kredītus. Strādājot godīgi, bet stingri, mēs atjaunojam apritē klientus, jo samaksāti parādi nāk par labu gan ekonomikai, gan cilvēkiem.

 

Mes runājam ar cilvēkiem

Mēs runājam ar jaunu studentu, kurš ir aizmirsis samaksāt rēķinu un vēlas zināt, kā tikt gadā ar to summu, kas viņam šobrīd ir. Mēs runājam ar vecāka gadagājuma pāri, kuru rēķini ir pārāk lieli, un viņiem ir vajadzīga palīdzība, lai noteiktu prioritātes, ko maksāt vispirms. Mēs runājam ar vientuļu māti bezdarbnieci, kura nezina, kā savilkt galus kopā. Tas ir tas, ko darām. Katru dienu.

Visā Eiropā mūsu kolēģi, kuru skaits ir vairāk nekā 8000, runā ar cilvēkiem, kuri atrodas dažādos kredītu vērtības ķēdes posmos. Pirms un pēc noteiktā datuma. Tās ir vairāk nekā 100 gados uzkrātās speciālās zināšanas. Bet kā palīdzēt pircējiem samaksāt vislabākajā veidā, ja katra pircēja situācija ir atšķirīga? Esam pamatīgi iedziļinājušies savās milzīgā apjoma datubāzēs un identificējuši cilvēkus, kas slēpjas aiz skaitļiem, skatot klientus kā personības. Zinot, kas viņi ir un kā viņi domā, mēs varam sniegt viņiem labākus klientu apkalpošanas pakalpojumus un palīdzēt viņiem atgriezties sabalansētu tēriņu pasaulē.

Klientu atjaunošana

Palīdzēt cilvēkiem veikt sabalansētus tēriņus, nozīmē labāku dzīves kvalitāti mūsu pircējiem, paredzamus maksājumus mūsu klientiem un godīgas tirdzniecības sabiedrību. Mūsu pienākums ir atjaunot mūsu klientus un palīdzēt gan mūsu partneriem, gan viņu pircējiem palikt virs kredītlīnijas.

 

Lūk, kā tas darbojas:

Kad mēs sastopamies ar klientu, kas šajā situācijā nokļuvis pirmo reizi, un šādi gadījumi veido 17 procentus no mūsu klientu bāzes, mēs zinām, ka viņi nekad nav bijuši saskarē ar parādu atgūšanas uzņēmumu. Viņi var būt uztraukti, nobijušies, iespējams, mazliet apmulsuši, domājot, ko patiesībā nozīmē parādu atgūšanas paziņojums. Mūsu darbinieki ir īpaši apmācīti, lai palīdzētu šim klientam, un ir nodrošinājušies ar paņēmieniem uzticama un atklāta dialoga veidošanai. Viņi var vadīt klientu uz pareizā ceļa, kas palīdzētu atrisināt problēmas un atkal kļūt par ienesīgiem mūsu klientu pircējiem.

Tātad maksājumu balansēšanas ātrums un klientu apmierinātība ir mūsu un mūsu klientu panākumu atslēga. Tam, kā mēs palīdzam, ir tieša ietekme uz to, cik veiksmīgs būs mūsu uzņēmums. Ja esam pārāk strikti, klientu apmierinātība un attiecības ar pircējiem tiek sabojātas. Ja esam pārāk piekāpīgi, mūsu ātrums un maksājumu apmērs krītas. Tikai gādīgā un profesionālā veidā mēs veiksmīgi atjaunojam apritē vēl vienu klientu.

Our service offerings

Kad klienti mums atsūta lietu, mēs jau zinām, ka viņi vēlas atgūt savu naudu ātrā un drošā veidā. Tikpat svarīga ir arī viņu vēlme, lai klienti pēc tam atgrieztos, viņi mums uzticas, lai tas realizētos. Samazināt līgumu izbeigšanu un atgriezt klientus apritē. Intrum mēs lepojamies ar savu ētisko pieeju biznesam un to, kā pūlamies ieviest inovācijas un veicināt darbības efektivitāti nozarē.

Mēs piedāvājam parādu atgūšanas un parādu iegādes pakalpojumu, kā arī rēķinu izsniegšanas un maksājumu pakalpojumus.

Plašāka informācijas par to, ko varam darīt Jūsu uzņēmuma labā, pieejama šeit.