Jūsu klientu atgriešanās pie sabalansētiem tēriņiem

Jau vairāk nekā 100 gadus mūsu darbs ir palīdzēt cilvēkiem pārvaldīt kredītus. Strādājot godīgi, bet stingri, mēs palīdzam grūtībās nonākušajiem klientiem nokļūt atpakaļ apritē, jo samaksāti parādi nāk par labu gan ekonomikai, gan pašam cilvēkam.

Mes runājam ar cilvēkiem

Mēs runājam ar jaunu studentu, kurš ir aizmirsis samaksāt rēķinu un vēlas zināt, kā tikt galā ar summu, kas šobrīd sakrājusies. Mēs runājam ar vecāka gadagājuma pāri, kura rēķini ir pārāk lieli un kuram vajadzīga palīdzība, lai noteiktu maksājumu prioritātes. Mēs runājam arī ar vientuļo māmiņu, kura palikusi bez darba un nezina, kā savilkt kopā galus. Tas ir tas, ko darām. Katru dienu.

Visā Eiropā vairāk nekā 8000 mūsu kolēģu ik dienu runā ar cilvēkiem, kuri atrodas dažādos kredītu atmaksas ķēdes posmos – gan pirms, gan pēc noteiktā datuma. Kā palīdzēt klientam veikt apmaksu viņam visizdevīgākajā veidā, ja katra klienta situācija ir atšķirīga? Tam noder mūsu vairāk nekā 100 gados uzkrātās īpašās zināšanas. Esam pamatīgi iedziļinājušies savās apjomīgajās datubāzēs un identificējuši cilvēkus, kas slēpjas aiz skaitļiem, uzlūkojot katru no viņiem kā personību. Zinot, kas viņi ir un kā viņi domā, mēs varam viņus labāk apkalpot un palīdzēt viņiem atgriezties pie sabalansētiem tēriņiem.

Klientu atgriešana apritē

Palīdzot cilvēkiem sabalansēt tēriņus, mēs paveram viņiem ceļu uz augstāku dzīves kvalitāti, savukārt paredzami maksājumi mūsu klientiem veido ceļu uz godīgas tirdzniecības sabiedrību. Mūsu pienākums ir atgriezt apritē parādniekus un palīdzēt gan mūsu partneriem, gan viņu klientiem noturēties virs robežas, aiz kuras sākas maksājumu problēmas.

Lūk, kā tas darbojas:

Kad mēs sastopamies ar cilvēkiem, kuriem nekad iepriekš nav bijušas problēmas kavētu maksājumu dēļ, un šādi gadījumi veido 17 procentus no mūsu klientu bāzes, mēs apzināmies, ka viņi nekad nav saskārušies ar parādu atgūšanas uzņēmumiem. Šie cilvēki var būt uztraukti, nobijušies vai apmulsuši, cenšoties saprast, ko īsti nozīmē saņemtais paziņojums par parādu atgūšanu. Mūsu darbinieki ir īpaši apmācīti, lai palīdzētu šādiem uzņēmumu klientiem, veidojot ar viņiem uzticamu un atklātu dialogu un pamazām palīdzot atgriezties rentablu klientu statusā.

Maksājumu sabalansēšanas ātrums un cilvēku apmierinātība ir mūsu un mūsu klientu panākumu atslēga. Tam, cik labi mēs spējam palīdzēt dažādiem cilvēkiem, ir tieša ietekme uz to, cik veiksmīgs būs mūsu uzņēmums. Ja būsim pārāk strikti, klientu apmierinātība un viņu attiecības ar uzņēmumiem var tikt sabojātas. Ja būsim pārāk piekāpīgi, maksājumu veikšanas ātrums un apmērs var kristies. Tikai gādīgā un profesionālā veidā mēs varam veiksmīgi atgriezt klientus finanšu darījumu apritē.

Mūsu piedāvājumi

Kad uzņēmums mums atsūta lietu, mēs zinām, ka tas vēlas atgūt savu naudu ātrā un drošā veidā. Taču uzņēmums arī vēlas, lai klienti pēc tam atgrieztos, tāpēc uzticas Intrum, jo esam pierādījuši, ka spējam samazināt līgumu izbeigšanas gadījumu skaitu un atgriezt parādā esošos klientus atpakaļ apritē. 

Intrum mēs lepojamies ar savu ētisko pieeju biznesam un to, ka ieviešam inovācijas un veicinām lielāku efektivitāti savā nozarē.

Mēs piedāvājam parādu atgūšanu un parādu iegādi, kā arī rēķinu izsniegšanas un maksājumu pakalpojumus.

Plašāka informācija par to, ko varam darīt jūsu uzņēmuma labā, pieejama šeit.