Multinacionāls parādu atgūšanas centrs

Intrum multinacionālais parādu atgūšanas centrs ļauj centralizēt piedziņas darbības dažādās valstīs, pielāgojoties vietējām normatīvajām prasībām un nodrošinot individuālu pieeju klientiem. Mēs piedāvājam vienotu piekļuves punktu jūsu parādu iekasēšanas vajadzībām visā Eiropā, kas nozīmē, ka jūs varat samazināt savu kredītu pārvaldības operāciju sarežģītību un uzlabot naudas plūsmu un efektivitāti.
Multinacionālā parādu atgūšanas centra izmantošana jums nodrošina:

Centralizētu apkalpošanu

Vienotu pārskatu saņemšanu un lietu pārvaldību

Vienu komerciālo un operatīvo kontaktpunktu

Vienotu integrāciju

Biežāk uzdotie jautājumi - Multinacionāls parādu atgūšanas centrs | Intrum
Tā nav problēma. Galvenā Intrum Hub parādu atgūšanas pakalpojuma priekšrocība ir tā, ka tas var augt paralēli jūsu uzņēmumu vajadzībām un bez piepūles apkalpot vairāk tirgu, neprasot būtiskas IT un līgumiskas izmaiņas.
Jā, Intrum piedāvā arī globālus līgumus ar atsevišķu papildinājumu katram tirgum. Tas sniedz priekšrocību, ka paplašināšanās gadījumā nav jāsagatavo jauns līgums, jo pietiek ar vienkārši pievienojamu pielikumu. Tas atvieglo pārrunas un vienkāršo administratīvo procesu.
Mēs Intrum zinām, ka zīmols ir svarīgs. Pret visiem saviem klientiem mēs izturamies ētiski un godīgi, noskaidrojot to finansiālos apstākļus un sadarbojoties ar privātpersonām un uzņēmumiem, lai izveidotu reālistiskus un ilgtspējīgus maksājumu plānus.
Šis risinājums neierobežo mūsu pakalpojumu apjomu un dažādību, mēs piedāvājam apvienot pakalpojumus dažādās valstīs. Piemēram, ir iespējams centralizēti pārvaldīt kavējuma un atgādinājuma procesu. Intrum sadarbojas ar klientiem, lai izstrādātu pakalpojumus, kas atbilst jūsu vajadzībām.
Izmantojot Intrum Hub, jūs maksājat tirgus cenu par katru valsti. Tas nodrošina konkurētspējīgu cenu noteikšanu neatkarīgi no atrašanās vietas. Sazinieties ar mums, lai iegūtu plašāku informāciju par jūsu izvēlētajiem tirgiem.
Šis centralizētais risinājums ir arī pamats jūsu kontu centralizētai uzraudzībai, izmantojot mūsu tiešsaistes portālu. Portāls ļauj jums sekot līdzi jūsu lietām neatkarīgi no tā, kur tās tiek apstrādātas un pārvaldītas.
Centrs darbosies kā galvenā saņēmēja iestāde un būs atbildīgs par visiem līguma darbības un izpildes aspektiem. Tas ļauj jūsu organizācijai uzturēt vienotu attiecību un datu apmaiņas procesu, samazinot iekšējā kredītu pārvaldības procesa sarežģītību.
Savienojot jūsu organizāciju ar Intrum Hub, mēs nodrošinām visu mūsu pakalpojumu sinhronizāciju. Intrum rūpējas par visu koordināciju un nodrošina, ka jūsu lietas pareizi apstrādā konkrēts mūsu birojs attiecīgajā valstī atbilstoši vietējiem tiesību aktiem un maksājumu kultūrai. Intrum pārvalda visu informācijas plūsmu. Atgrieztā informācija tiek centralizēta Intrum multinacionālajā centrā un sagatavota vienotā pārskatā. Tas sniedz jums skaidru pārskatu par jūsu lietām vienā ziņojumā neatkarīgi no tā, kur jūsu lietas tiek apstrādātas.

Kāpēc izmantot profesionālu partneri parādu atgūšanai?
Tā vietā, lai cīnītos ar kavētiem maksājumiem, izvēlieties parādu atgūšanas un kredītu pārvaldības speciālistu, kas nodrošinās ātru maksājumu veikšanu un lielisku klientu apkalpošanu.
Sāciet procesu, lai kļūtu par mūsu klientu
Mēs jūs atbalstām ceļā uz panākumiem
loading...