Publicēts ikgadējais European Payment Report 2022.

Uzzināt vairāk ›

Klientu apkalpošana visā kredīta dzīves ciklā

Koncentrēšanās uz klientu, konsekventi procesi un digitālie rīki nodrošina optimālu pieredzi klientiem saskaņā ar Intrum ētisko parādu atgūšanas stratēģiju.

Intrum nodrošinātā klientu apkalpošana ir rūpīgi kalibrēta, lai panāktu efektivitāti, vienlaikus apvienojot to ar tirgū labākajām rūpēm par debitoriem. Lai to panāktu, mēs veicam šādus pasākumus:

  1. Atpazīstamība un laba reputācija. Mūsu zīmols un reputācija mums ir svarīga, tādēļ mēs rūpējamies par to, lai gan mēs paši, gan mūsu klienti darbotos ētiski.
  2. Saziņa - mēs nodrošinām konsekventu un vienkāršu piekļuvi informācijai, izmantojot tehnoloģijas un kvalificētus klientu apkalpošanas speciālistus, lai piedāvātu klientiem vairākas saziņas iespējas.
  3. Risinājumi - mēs pret visiem klientiem izturamies godīgi un ar cieņu, nodrošinot maksājumu plānu pārredzamību, pilnīgu pārskatu par personas parādiem un taisnīgus procesus visos kredīta dzīves cikla posmos.
  4. Maksājumi - mēs piedāvājam vairākas, vienkārši veicamas maksājumu iespējas, lai novērstu šķēršļus parādu situācijas atrisināšanai.
  5. Atgriezeniskā saite - mēs cenšamies iegūt atgriezenisko saiti no debitoriem, rīkojamies, ņemot vērā viņu atbildes, lai atrisinātu atsevišķas situācijas un uzlabotu kopējo klientu pieredzi.