Kā notiek parādu atgūšanas lietu izskatīšana Intrum
Ja jūsu klients nemaksā pat pēc atgādinājuma par kavētu maksājumu, iespējams, ir pienācis laiks spert nākamo soli - uzsākt parāda piedziņu. Jo ātrāk sāksiet parādu piedziņas procesu, jo lielāka iespēja, ka atgūsiet naudu.
Kolīdz jūs nododat parāda piedziņas prasību mums, mēs parūpējamies par visu parādu atgūšanas procesu un saziņu ar klientu. Mēs konsultējamies ar jums visa procesa gaitā, un jūs varat sekot līdzi informācijai, izmantojot mūsu tiešsaistes klientu portālu. Neatkarīgi no lietu skaita vai summas apjoma, mēs varam jums palīdzēt.
Lietas izskatīšanā jāņem vērā daudzi faktori, piemēram:
- Cik vecs ir parāds
- Ko jūs pats esat darījis, lai parādu atgūtu
- Kas ir jūsu klients
Neatkarīgi no tā, kādi ir lietas apstākļi, mums ir pieredze apstrādāt parādu lietas, lai tās dotu vislabākos rezultātus. Parādu atgūšanas pakalpojums ietver virkni darbību, tostarp vēstules, SMS, e-pastu un tālruņa zvanus.
Brīdī, kad Intrum saņem lietas no klienta, mēs pārskatam datus un pārbaudam debitora informāciju. Pēc tam mēs izmantojam vairākus kanālus, lai sazinātos ar klientu.
Ja nav iespējams uzsākt dialogu ar debitoru, mēs izvērtējam, vai lieta jāturpina uzraudzības procesā, jāvirzās uz juridisku risinājumu vai arī tā ir jāslēdz. Ja lieta paliek uzraudzības posmā, mēs sekosim līdzi izmaiņām debitora finanšu stāvoklī, un, kad tas uzlabosies, mēs centīsimies vienoties par parādu atmaksu.
Lielākajā daļā gadījumu mēs arī pārliecināsimies, ka jūsu debitors ir reģistrēts Kredītu informācijas biroja datu bāzē.