Publicēts ikgadējais European Consumer Payment Report 2022.

Uzzināt vairāk ›

Kā izvēlēties parādu atgūšanas partneri?

Parādu piedziņas uzņēmums palīdz nodrošināt ātrāku maksājumu saņemšanu un var sniegt lielu ieguldījumu jūsu organizācijas sekmīgai darbībai. Apsveriet savas vajadzības un to, kā parādu piedziņas uzņēmums var palīdzēt tās sasniegt.

Laiks ir nauda

Cik ātri parādu piedziņas partneris var atgūt parādu? Tas ir atkarīgs no prasījuma apmēra un sarežģītības, kā arī no tā, vai pastāv kādi strīdi par parādu.  Ietekme var būt arī jūsu sniegtā produkta vai pakalpojuma veidam, kā arī klienta ģeogrāfiskajai atrašanās vietai.

Jo vairāk informācijas jūs varat sniegt par personu, kas jums ir parādā naudu, jo vieglāk būs atgūt parādu. Pieredzējis un cienījams parādu atgūšanas uzņēmums varēs sniegt informāciju par vidējo dienu skaitu, kas nepieciešams, lai atrisinātu lietu.

Datu apstrāde

Tas, kā uzņēmumi apstrādā klientu personas datus, vienmēr ir bijis svarīgi, bet līdz ar GDPR ieviešanu ir noteiktas vēl stingrākas prasības attiecībā uz datu apstrādi un piekļuvi tiem. Jebkuram parādu piedziņas uzņēmumam ir jāspēj dokumentēt, kā tas izmanto jūsu klientu datus. Šai informācijai jābūt pieejamai ikvienam un vēlams, lai tā būtu atrodama uzņēmuma tīmekļa vietnē.

Daži parādu atgūšanas uzņēmumi piedāvā pašapkalpošanās portālu, kurā jūsu klients var redzēt pārskatu un sava konta stāvokli, bez nepieciešamības tieši sazināties ar parādu iekasēšanas uzņēmumu. Šādai platformai jābūt lietotājam draudzīgai un viegli lietojamai.

Digitalizācija un uz datiem balstīti risinājumi

Apsveriet, kādu vērtību papildu pakalpojumu un datu izmantošanas ziņā var piedāvāt parādu atgūšanas partneris. Lielākajai daļai parādu piedziņas uzņēmumu ir pieejami lieli datu apjomi, bet jautājums, kā tie tiek izmantoti? Laba datu izmantošana nozīmē, ka jūsu partneris izprot tirgus tendences un zina, kā attiecīgi pielāgot saziņu ar klientiem.

Patērētāji arvien biežāk sagaida arī digitālās saziņas un maksājumu iespējas. Ja atradīsiet partneri, kas ir investējis šajās tehnoloģijās, tas uzlabos jūsu klientu pieredzi.

Aplūkojiet visu vērtību ķēdi

Ir svarīgi, lai jūs justu, ka par jūsu klientiem labi rūpējas. Tāpēc jums vajadzētu būt iespējai pajautāt parādu piedziņas uzņēmumam, kādus rīkus tas izmanto, lai atgūtu jūsu naudu un novērtētu jūsu klientu apmierinātību, kā arī kādus vēl pasākumus jūs varat veikt savā kredītu pārvaldības procesā.

Apskatiet kopējo piedāvājumu, ko sola nodrošināt parādu piedziņas uzņēmums. Parādu atgūšanas rezultativitātes rādītājs, parāda atgūšanas laiks, maksājumu iespējas un klientu pieredze ir faktori, kas tieši ietekmēs jūsu uzņēmuma peļņas rādītājus un samazinās zaudējumus.

Kādas ir jūsu vajadzības?

Katram uzņēmumam ir atšķirīgas vajadzības. Ir svarīgi apsvērt savas prasības, ņemot vērā lietu apjomu un veidu, kā arī kredītu pārvaldības posmu, kurā jums nepieciešama palīdzība. Iespējams, jums būs nepieciešama palīdzība, nosūtot atgādinājuma vēstules agrīnā kavēto maksājumu posmā, vai arī juridiski risinājumi vēlākā piedziņas procesa posmā. Ja jums ir partneris, kas var sniegt pakalpojumus visos kredīta dzīves cikla posmos, tas nodrošina maksimālu elastību un palīdzību jūsu biznesam.