Publicēts ikgadējais European Payment Report 2022.

Uzzināt vairāk ›

Individuāla pieeja: runāt jūsu klienta valodā

Bagātīgā valodu daudzveidība ir viens no veidiem, kā Intrum globālā klātbūtne rada pozitīvu klientu pieredzi. Mēs uzskatām, ka uzņēmuma starptautiskā spēka savienošana ar vietējām zināšanām un kompetenci ir labākais veids, kā nodrošināt, lai klienti un viņu klienti būtu aprūpēti.

Intrum palīdz saviem klientiem, rūpējoties par viņu klientiem. Mēs to darām, veidojot saikni ar cilvēkiem, kas nonākuši parādos, veltot laiku, lai iepazītos ar viņu situāciju, un strādājot kopā ar viņiem, lai rastu risinājumu. Lai debitors justos ērti, ir svarīgi runāt valodā, ko viņš saprot un kam dod priekšroku.

Daudzi mūsu klienti strādā pāri robežām, un mēs zinām, cik sarežģīti var būt nodrošināt vietējo tiesību aktu un prakses ievērošanu. Tāpēc mēs maksimāli izmantojam savas valodu zināšanas, globālo pārklājumu un vietējo klātbūtni, lai sniegtu atbilstošus kredītu pārvaldības pakalpojumus visā Eiropā un ārpus tās.

Mūsu biroji atrodas 25 valstīs, bet vēl 160 citās valstīs strādā mūsu partneri, un mūsu zvanu centri palīdz klientiem dažādās valodās. Tas ļauj mums iejūtīgi un efektīvi sazināties ar mūsu klientu klientiem neatkarīgi no tā, kādā valodā viņi runā.

Intrum 35 valodas

Albāņu, franču, maķedoniešu, zviedru, arābu, grieķu, mandarīnu, čehu, armēņu, holandiešu, norvēģu, turku, bosniešu, islandiešu, persiešu, vācu, dāņu, itāļu, poļu, ungāru, angļu, katalāņu, portugāļu, serbu, horvātu, igauņu, kurdu, rumāņu, slovāku, somu, latviešu, krievu, spāņu, flāmu, lietuviešu.

Valoda ir tikai viens no veidiem, kā Intrum strādā, lai nodrošinātu netraucētu klientu apkalpošanu, pielāgojot mūsu pakalpojumus individuālām vajadzībām. Tie var būt digitālie vai klātienes risinājumi, kredītu uzraudzība un atmaksas plāni. Mēs zinām, ka katrs cilvēks ir atšķirīgs.

Supporting you. All the way.