Telekomunikācijas: individuāla aprūpe lielam klientu apjomam
Telekomunikāciju nozare saskaras ar unikāliem izaicinājumiem, jo ir jāsamazina klientu aizplūšana un jānodrošina izcila pieredze.
Tā kā telekomunikāciju nozare ir nobriedusi, tajā ir notikusi liela konsolidācija. Tomēr problēmas, ar kurām saskaras nozare, ir ļoti nopietnas. Mūsdienās klienti var viegli mainīt piegādātājus, un pastāv nepārtraukts spiediens uz cenu un peļņas samazināšanu.
Tāpēc vislielākā prioritāte ir novērst klientu aizplūšanu, nodrošinot, ka klienti tiek labi apkalpoti un ir apmierināti.
Intrum mēs protam nodrošināt, ka pret katru klientu izturas ar rūpību neatkarīgi no tā, kādā veidā notiek kontakts vai kurā procesa posmā tas notiek. Ziņojumi, kanāli un darbības tiek individuāli pielāgotas, uzlabojot gan klientu pieredzi, gan parādu atgūšanas rezultātus. Ņemot vērā telekomunikāciju nozares lielumu un mērogu, tas var būtiski ietekmēt situāciju.
Jo laicīgāk tiek iesaistīts kredītu pārvaldības partneris, jo labāka ir iespēja uzlabot klientu pieredzi un novērst klientu aizplūšanu. Tāpēc rēķinu apmaksas atgādinājumu pakalpojums ir ļoti piemērots telekomunikāciju nozares klientiem.
Telekomunikācijas ir arī ļoti starptautisks bizness ar lielu kontu apjomu dažādās valūtās un dažāda brieduma tirgos. Kā vadošais tirgus dalībnieks, Intrum ir ideāli piemērots, lai sniegtu kredītu pārvaldības atbalstu šai nozarei.