Publicēts ikgadējais European Consumer Payment Report 2022.

Uzzināt vairāk ›

Agrīna iesaiste palielina komunālo pakalpojumu parādu atgūšanas panākumus

Klientu pieredze ir ļoti svarīga, lai patērētāji būtu apmierināti ar saviem komunālo pakalpojumu sniedzējiem un paliktu lojāli arī turpmāk. Intrum mēs protam atvieglot šo ceļojumu, sākot no agrīniem rēķinu atgādinājumu posmiem līdz pat sarežģītiem parādu atgūšanas gadījumiem.

Klientu pieredze ir ļoti svarīga, lai patērētāji būtu apmierināti ar saviem komunālo pakalpojumu sniedzējiem un paliktu lojāli arī turpmāk. Intrum mēs protam atvieglot šo ceļojumu, sākot no agrīniem rēķinu atgādinājumu posmiem līdz pat sarežģītiem parādu atgūšanas gadījumiem.

Komunālo pakalpojumu sniedzēji saskaras ar divkāršu izaicinājumu. Globālā līmenī klimata pārmaiņas, ekoloģiskie jautājumi un pasaules notikumi ietekmē inovācijas, energoresursu piegādi un cenas, savukārt, klientu līmenī pakalpojumu sniedzējiem ir jābūt uzmanīgiem attiecībā uz individuālo patērētāju vajadzībām un problēmām, lai nodrošinātos pret klientu skaita samazināšanos.

To ir vieglāk pateikt, nekā izdarīt vidē, kurā pieaug klientu mobilitāte un kurā klienti tiek mudināti regulāri pārskatīt un mainīt piegādātājus. Tāpēc pozitīva klientu pieredze ir svarīgāka nekā jebkad agrāk.

Uzņēmumā Intrum mēs izmantojam savu plašo pieredzi, zināšanas un datus, lai piedāvātu klientiem individuāli pielāgotus risinājumus. Jo agrāk mēs iesaistāmies procesā, jo labāk varam ietekmēt kredītu un parādu pārvaldības pieredzi.

Komunālo pakalpojumu nozarē uzņēmumi bieži vien ir starptautiski, un to apjomi ir atšķirīgi. Neatkarīgi no lieluma un prasībām, mēs lieliski pārzinām sarežģīto regulējošo vidi un esam gatavi palīdzēt piegādātājiem visās kredītu un parādu pārvaldības vajadzībās.

Enerģētikas nozarē turpinās intensīvas pārmaiņas, un šobrīd fokusā ir pāreja uz ilgtspējīgiem risinājumiem. Kāpēc neļaut mums palīdzēt jums ar kredītu pārvaldību, atbrīvojot vērtīgus resursus inovācijām un pamatdarbības jautājumiem?